Rebels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lost Rebels s1
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!

Ga naar beneden 
+6
phonic
maddog1978
megatron(ready)
poison
zerocrach
Admin
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Onno.10




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 23-03-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptywo jul 11, 2012 2:26 am

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/3/jobovsgaul.png/
Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptywo jul 11, 2012 4:55 am

http://www.traviantoolbox.com/nl/cen...GJdMuXIjIvEBle veegje van rage is aardig gesloopt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Scourge




Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptywo jul 11, 2012 6:01 am

Die van u zie ik nie megatron.

ook kan ik uit de fakes afleiden dat het dorp eX0 - 2.04(-40|-11)‎ geen belangrijk dorp is.
Mijn fakes kwamen er zelfs door dus er stond geen defence.
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptywo jul 11, 2012 9:59 am

Mijn excusses, ik ging ervan uit dat we pas vanaf woensdagavond zouden gaan beginnen. Ik en mijn vrouw zijn gistermiddag weg gegaan en zijn net terug. Ik heb nu de aanvallen verstuurd en de tijden door gemaild.
Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 3:57 am

http://ts1.travian.nl/berichte.php?id=26683820|8a1ca532&t=[/url]



eerste veegje van me leeft nog en dorpje is 80% gelockt Smile



http://ts1.travian.nl/berichte.php?id=26687561|b4e58976&t=4

2de veegje ook op gezonde terug komst
en lockje voor 80%

ready
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 5:55 am

Erg jammer dat de veeg niet is door gegaan van Onno. Wij waren klaar om aan te vallen!!!!!!!!!!! Het had niet veel geschilt of ik had al gestuurd, voordat Onno het af blaasde. Echter moest er na 18 uur gestuurd worden en niet langer dan 25 uur over doen. Ik deet er ruim 17 uur over. Daarnaast moest Onno gemaild worden wanneer de veeg weg was en niet voor het versturen.

Jammer, jammer,jammer. Ik hoor wel wanneer de aanval wel doorgaat. Ik hoop dan wel dat hij de volgende keer wel doorgaat en niet dat ik mijn troepen stuur voor niets. Aangezien de mijne enkel troepen zijn en geen katapulten.
Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 6:13 am

is je veeg nu onderweg ?

inderdaad jammer maar kom op volgende keer Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 6:32 am

Gelukkig waren ze nog niet gestuurd... onze mini veeg
Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 6:56 am

ik zou zeggen plan de volgende actie binnen 35uur doen wij terug mee Smile

Ready
Terug naar boven Ga naar beneden
Onno.10




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 23-03-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 12:03 pm

Ja wel leuk als iedereen wordt gevraagd om zijn veeg voor 6 uur te versturen en mij gelijk te berichten. Krijg je om half 9 berichten waarom de aanval niet doorgaat en dat ze net wouden versturen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Scourge




Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 5:19 pm

Nice work Megatron Smile

Had niet anders verwacht ofcourse
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 6:45 pm

cheers cheers cheers Gefeliciteerd aan CLUSTER 3 !!!! cheers cheers cheers

zo hoort het te gaan...benieuwd naar de collage vandaag of morgen.

en waar zijn de vegen van cluster 1?
nog niks over gehoord Sad


En cluster 2...nou ja, laten we het daar maar niet over hebben.
fiets en ik zijn blijven faken, en asch heeft solo gelopen.


Aangezien skype nog steeds een heel moeilijk programma blijkt te zijn is het meerendeel van de leden er nog steeds niet op aangemeld. En wie wel aangemeld is komt zelden online... anders hadden we gisteren door een VLOTTE COMMUNICATIE alsnog de voorvegen en hoofdveeg kunnen wegsturen. Die zouden dan aangekomen zijn op het originele tijdstip: vrijdagnacht ipv donderdagnacht.

Persoonlijk vind ik het NIET kunnen dat 1 speler solo besluit om een actie te cancellen waar de hele ally op rekent en aan meedoet!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 7:27 pm

Afzender:KillerG
Onderwerp:RE^2: @Talasie
Verzonden:gisteren 00:54

Verstuur je veeg morgenavond rond 6 of iets later. Stuur je aankomsttijd naar Onno.10


Het bewijs dat ik hem rond 18 uur moest verzenden of wat later. Ik was het dus van plan rond 18.45 uur. Er staat niets in mijn bericht over dat ik het voor 18 uur moest doen.

Maar maak niet uit. Toen ik hoorde dat ik mijn veeg moest sturen, heb ik donderdag geen fakes gestuurd omdat ik die van plan was te gaan sturen rond de aanval van mij.

Wat ik al eerder zei, ik doe er 17 uur over. Onno doet er 25 uur over. Volgende keer gewoon zenden! Mensen die hun afspraak niet nakomen moeten naderhand hierop worden aangesproken. Ik zal mij altijd aan de afspraak houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 8:13 pm

Ik had al op Skype aangegeven, dat ik geen tijd heb om mijn account te onderhouden plus een alliantie te leiden en dergelijke acties op te zetten. Aangezien Devil het de laatste tijd druk heeft werd het voor mij erg lastig om alles onder controle te houden.

Mijn complimenten aan cluster 1 en mijn eigen cluster die vannacht op hun target aankomt. Enige jammer is cluster 2. Wil niemand beschuldigen en ik geloof ook dat iedereen mee wou doen, alleen jammer dat de helft alles naar mij stuurt inplaats van naar Onno.

Dingen waar ik om vraag moeten gebeuren en dat is dan ook wat ik verwacht. En dan zie ik dat er een actie word afgeblazen. Jammer..

Deze server is al niet mijn server en ik hoop dat ik verder kan gaan met de echte harde kern die zelf ook besluiten nemen en wetrn wat ze te doen staat of moeten doen. Diegene weten wel wie ik bedoel;) Doordat ga ik er nu zelf ook laks mee om en heb ik er ook geen zin meer in om deze server te eindigen hoe het kon eindigen.

Ik snap dat de vakantieperiodes zijn aangebroken maar alsnog kostte de belangrijkste punten maar een paar seconde om te doen. Misschien vergelijk ik Rebels te veel met de Brouwerij een paar jaren teruf op de classic. Maar goed, volgende server beter en dan bouwen we allemaal een leuke veeg met wat def er naast om echt te kunnen rellen! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 8:16 pm

Ik kan verkeerd zijn hoor...maar moeten de troepen die er het langst over lopen niet het eerste starten???

het heeft niet veel zin als de voorveeg (25 uur lopen onno -17 uur lopen talasie) 8 uur eerder aankomt dan de eigenlijke veeg...dan is de kans groot dat er weer nieuwe deff staat uit een andere hoek, toch???


Of denk ik hier helemaal verkeerd en maakt het niet uit hoeveel tijd er tussen voorvegen en echte vegen zit?
Terug naar boven Ga naar beneden
optimus prime




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 8:21 pm

hier mijn veegjes:

Code:
http://ts1.travian.nl/berichte.php?id=26706789|984b9b71&t=1

Code:
http://ts1.travian.nl/berichte.php?id=26708079|a927e239&t=1
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 8:34 pm

Mee eens. Maar als mij gevraagd wordt te sturen, uit samenhorigheid. Dan stuur ik. De zin mag je naderhand over gaan praten. Ik had Dion daar al over gemaild dat ik beter eind van de avond kon sturen. Maar mij maakt het niet uit als ik wel eerder moet sturen. Ik wilde toh van mijn aanval af, dus voor mij was het een suicide missie. Ik wil enkel defence hebben, om tegen rage op te kunnen boksen, wanneer wij straks aan de beurt zijn.

Terrore bestaat inmiddels niet meer. Dus wij zijn straks ook aan de beurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 8:39 pm

@Poison tuurlijk is het beter dat voorvegen en veeg getimed worden. Maar niet iedereen is zo actief als wij zijn vandaar dus dat ik die keuze maakte;)

@Maddog laat maar komen:D Ik pomp mijn dorpen nu ook vol met def. Terrore en REL zijn gefuserrd;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
Scourge




Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptyvr jul 13, 2012 3:34 pm


Aanvaller
Osismii uit dorp 0.2 Vroomheid

Eenheden 0 20301 0 4128 0 0 551 0 0 0 1
Verliezen 0 1085 0 221 0 0 29 0 0 0 0

Dit ving ik ergens op Smile

Misschien niet intressant maar toch..
Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Emptyvr jul 13, 2012 9:13 pm

poison schreef:
cheers cheers cheers Gefeliciteerd aan CLUSTER 3 !!!! cheers cheers cheers

zo hoort het te gaan...benieuwd naar de collage vandaag of morgen.

en waar zijn de vegen van cluster 1?
nog niks over gehoord Sad


En cluster 2...nou ja, laten we het daar maar niet over hebben.
fiets en ik zijn blijven faken, en asch heeft solo gelopen.


Aangezien skype nog steeds een heel moeilijk programma blijkt te zijn is het meerendeel van de leden er nog steeds niet op aangemeld. En wie wel aangemeld is komt zelden online... anders hadden we gisteren door een VLOTTE COMMUNICATIE alsnog de voorvegen en hoofdveeg kunnen wegsturen. Die zouden dan aangekomen zijn op het originele tijdstip: vrijdagnacht ipv donderdagnacht.

Persoonlijk vind ik het NIET kunnen dat 1 speler solo besluit om een actie te cancellen waar de hele ally op rekent en aan meedoet!!!



Hey

als je kijkt die je op vorige pagina onze reportjes
optimus heeft ze net onder jouw post geplaatst
bubbel moet het nog doen

Anders is alles gelopen zoals het moest bij ons 6 dorpen zijn in lock

enkel irone hide heeft niet mee gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» daar gaan we weer...nachtdienst
» Rage moet ten onder! Eens of niet eens?
» Tacktiek tegen Rage
» Aanval golf Rage op 21/6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rebels :: Tacktiek-
Ga naar: