Rebels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lost Rebels s1
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 daar gaan we weer...nachtdienst

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

daar gaan we weer...nachtdienst Empty
BerichtOnderwerp: daar gaan we weer...nachtdienst   daar gaan we weer...nachtdienst Emptydo apr 05, 2012 3:09 pm

piep piep,

ligt iedereen heerlijk te snurken? niet te hard hoor, anders wordt de buurman/buurvrouw wakker !
Wat moet een mens vertellen zo midden in de nacht...
Ik ben een beetje moe. En dit is pas mijn eerste nachtje van de 5 Sad
beloofd niet veel goeds voor die andere 4 die ik nog moet.
Lekker Sleep is veel leuker...ik hoor mijn bed roepen tot hier....op een uur rijden (met de auto )

effe kijken of er nog wat of televisie is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

daar gaan we weer...nachtdienst Empty
BerichtOnderwerp: Re: daar gaan we weer...nachtdienst   daar gaan we weer...nachtdienst Emptydo apr 05, 2012 10:28 pm

Nou, nachtdienst verdient lekker en ik geloof dat het geld wel binnenstroomt.. televisie kijken.. Neutral ?? had ik maar zo'n leven scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

daar gaan we weer...nachtdienst Empty
BerichtOnderwerp: Re: daar gaan we weer...nachtdienst   daar gaan we weer...nachtdienst Emptyvr apr 06, 2012 10:31 am

Ga zp maar is naar me bed me wekkah gaat om 05:30 Sad heb vroege dienst Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

daar gaan we weer...nachtdienst Empty
BerichtOnderwerp: Re: daar gaan we weer...nachtdienst   daar gaan we weer...nachtdienst Emptyvr apr 06, 2012 4:36 pm

en nachtdienst nummer 2 zit er al weer bijna op. Inclusief televisie kijken en traviannen Embarassed

Nou dat binnenstromende geld valt tegen hoor, het stroomt nog steeds harder naar buiten dan naar binnen Shocked
Maar ik heb idd in hoofdzaak een rustige job . Als iedereen doet wat hij/zij moet doen tenminste en slaapt 's nachts. Zodra 1 van mijn patienten wakker is kan het een hele drukke nacht worden waarbij niet 1 paardje op pad gaat en de televisie geen optie is.


Wat heb ik verder nog te melden?
Eigenlijk niet zo heel veel, heb natuurlijk het grootste deel van de dag geslapen gisteren Sleep
Nog 2 uurtjes en ik mag weer naar huis. En bij de eerste gaat nu zo ongeveer de wekker.

Fijne zaterdag allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

daar gaan we weer...nachtdienst Empty
BerichtOnderwerp: Re: daar gaan we weer...nachtdienst   daar gaan we weer...nachtdienst Emptyvr apr 06, 2012 8:27 pm

Dank je en jij ook een hele fijne zaterdag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

daar gaan we weer...nachtdienst Empty
BerichtOnderwerp: Re: daar gaan we weer...nachtdienst   daar gaan we weer...nachtdienst Emptyza apr 07, 2012 2:06 pm

en het derde nachtje is weer op de helft...

BIM BAM beieren
de klokken leggen eieren...

Ja is een of ander kinderliedje. wat ik ermee wil zeggen:
HELE FIJNE PAASDAG allemaal.

Voor degenen onder ons met kleintjes: geniet van het eieren zoeken
voor de wat grotere kleintjes onder ons: geniet ook maar van het eieren zoeken hoor Razz

voor degenen die geen eieren gaan zoeken: duim dan maar voor mij en mijn donderkont voor mooi weer..,
wij gaan naar het SBS 6 paasfeest in Slagharen. Scheelt ons zelf eieren verstoppen bounce
dus als je een of andere gekke troela ziet in shownieuws die niet echt wakker lijkt...ben ik dat Razz

Om 7.45u richting huis...om 8.30u ongeveer richting slagharen.
En dan hopen op een beetje redelijk weer tot ergens in de middag. Ook niet te lang hoor, is een reden om naar huis te gaan en lekker in mijn bedje te duiken Smile

Zo had eens wat te vertellen voor de verandering Smile

PS devildog, hoop voor jou dat de wekker niet weer op 5.30u staat
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

daar gaan we weer...nachtdienst Empty
BerichtOnderwerp: Re: daar gaan we weer...nachtdienst   daar gaan we weer...nachtdienst Emptyza apr 07, 2012 9:02 pm

Nee gelukkig niet mag nu heerlijk van 3 dagen rust genieten na een werkweek van 70 uur Smile

Zijn altijd leuke dagen om te werken met de feestdagen maar voor je het weet draai je dubbele uren Razz

Straks komt er visite om passen hier te vieren en morgen gaan we naar de familie toe.

Dinsdag heb ik dan lekker een daggie voor me zelf Razz

Veel plezier in slagharen hoop dat het weer een beetje mee gaat zitten en mocht je wat tijd hebben neem wat paaseitje voor me mee Razz

Fijne paasdagen allemaal.

groetjes van ons

Roger en manuela
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

daar gaan we weer...nachtdienst Empty
BerichtOnderwerp: Re: daar gaan we weer...nachtdienst   daar gaan we weer...nachtdienst Emptyzo apr 08, 2012 1:33 am

Jullie ook een fijn pasen!
Ik ga zo bowlen met me schoonfamilie, gisteren lekkere garnalen gegeten als paasbrunch No

Nu nog wat tijd over om te simmen en morgen nachtdienst draaien tot 6:00 en dan lekker bijkomen van het zware weekend. Wat vinden jullie btw van de naam coffeeshop Laughing

Groetjess
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

daar gaan we weer...nachtdienst Empty
BerichtOnderwerp: Re: daar gaan we weer...nachtdienst   daar gaan we weer...nachtdienst Emptyzo apr 08, 2012 10:04 am

zo, vandaag maar aan het begin van de dienst effe lekker het forum volkrabbelen.

Het weer werkte mee, helaas vonden heel veel mensen dat ook en was het dus behoorlijk druk in Slagharen.

Paaseieren hebben we niet Devil, sorry...de kleine vond de achtbaan toch leuker dan het eieren zoeken. Waar we overigens te laat voor waren gezien de filles bij de parkeerplaats Mad

Voor de rest hebben man en dochter eigenlijk bijna alle atracties gedaan terwijl ik van het zonnetje zat te genieten en probeerde mijn oogjes open te houden. Stiekem bekennen dat we van de optredens eigenlijk niks gezien hebben. Ene wesley, ene quincy. Zal me maar een beetje schamen, geen idee wie dat zijn Embarassed
Lange frans half gehoord terwijl mijn tweetal in de rij stond van de wildwaterbaan.
En tijdens Dean Saunders de auto weer opgezocht en lekker naar huis.

Nou morgen hebben we dan tweede paasdag. 'Markt' in Kampen. Paar uurtjes pitten en dan even over de paasmarkt lopen. Lekker kip aan 't spit eten en dan weer mijn bedje in.
Morgen dan nog 1 nachtje te gaan en dan maar liefst een volle week vrij Very Happy ( ja heb uiteraard een paar vakantiedagen ertussen zitten)


Ik heb het blijkbaar nog altijd beter dan Devil...werkweken van 70 uur, jij/jullie mag wel miljonair zijn ondertussen Shocked ...
ik klaag al met mijn blokken van 45 uur.
Okee wij vrouwen zijn niet nieuwsgierig maar weten gewoon graag alles: welke baas laat je zo hard werken?

groetjessssssssssss

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





daar gaan we weer...nachtdienst Empty
BerichtOnderwerp: Re: daar gaan we weer...nachtdienst   daar gaan we weer...nachtdienst Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
daar gaan we weer...nachtdienst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!
» de nachtdienst...
» Het Cafe

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rebels :: Het cafe-
Ga naar: