Rebels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lost Rebels s1
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!

Ga naar beneden 
+6
phonic
maddog1978
megatron(ready)
poison
zerocrach
Admin
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyvr jul 06, 2012 10:29 pm

Hoe gaan wij Rebels, Rage bestrijden?

Hier een overzichtelijke uitleg met hoe en wie we van Rage gaan bestrijden. Rage is verdeelt in 6 groepen, iedere alliantie krijgt 1/ of 2 groepen toegewezen om op te gaan lopen. Wij van Rebels hebben 1 groep toegekregen en dat is de volgende;

- ExZero
- Supremacy
- Gilgamesh
- Indo
- Achilles
- Kleptomanix


Wij verdelen deze 6 spelers over onze 3 clusters, ieder cluster faked van 2 spelers alle HD's en supportdorpen. (Minimaal 5 aanvallen zodat het op een treintje lijkt, liefst met 20 eenheden en een kata) Probeer deze op de seconde of binnen een paar seconde te timen!!

Er kan gewijzigd worden als men merkt dat de 1 korter lopen is dan de ander Wink

Cluster 1 (Bumblebee, xNastyx, Megatron, Optimus Prime, Scourge, Iron Hide) faked op:
- ExZero
- Gilgamesh

Cluster 2 (Martinus X, Talasie1978, Beest, Onno.10, Phonic, Poison, Fietsenmaker, Nathan-pr9, Paulus) faked op:
- Indo
- Kleptomanix

Cluster 3 (Yovra, Titaan, KillerG, Devildog, Zerocrach, Stella Artois, Jappa23, Feänoir, Sitoma) faked op:
- Achilles
- Supremacy



Alle vegen die gaan lopen krijgen persoonlijk een doelwit voorgeschoteld, dit ga ik niet op het forum zetten!


Startdatum faken: Woensdag op donderdag plus vrijdag!
Aankomst vegen: Vrijdagavond/ nacht!


Succes! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
zerocrach




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 09-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyza jul 07, 2012 2:02 am

mooi mooi, en gaaaaaaaaaaaan !!!
neerhalen die handel

btw een vraagje iedereen die gaat fake kiest zelf op wie? natuurlijk uit de lijst van u eigen cluster
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyza jul 07, 2012 3:03 am

Nee iedere cluster faked op beide targets Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyza jul 07, 2012 6:03 am

faked van 2 spelers alle HD's en supportdorpen.

indo 19 dorpen
klepto 17 dorpen

alle dorpen faken...5 keer 21 poppetjes keer 36 dorpen

daar gaan mijn def troepen !!!
blijft weinig over hoor als ik dit van woensdag tot vrijdag moet gaan doen Sad
denk dat ik na twee rondes faken mijn poppetjes weer op heb.

we moeten idd wat gaan doen tegen rage maar ik ben volledig uitgemoord door terrore dus ben nog weer alles aan het herstellen
(zoals wel meerdere deffers in ons cluster)

moeten we echt alle dorpen gaan faken???
Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyza jul 07, 2012 6:24 am

hoe meer we faken hoe groter de slaag kans

niet vergeten de goedkoopste troepen te gebruiken als fake Smile
Def bouwen uit meerdere dorpen kan de bouw van het def verbeteren


Ready
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyza jul 07, 2012 8:55 am

Ik snap best dat enkele van mijn cluster niet alle dorpen kunnen aanvallen. Ik zal zo veel mogelijk aanvallen, als jullie gewoon een aantal doen. Dit geld natuurlijk alleen van de deffers die in mijn cluster zitten, die heelveel troepen zijn kwijt geraakt door ally terrore. Daarnaast moeten jullie ook wat troepen nog hebben, mochten er vergeldingsacties komen! Dus deffers, niet alles verspillen graag. Gewoon een gedeelte en dat verspreid over die dagen.

De overige van mijn cluster hoop ik wel te zien aanvallen. Wink Want hoe meer, hoe beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyzo jul 08, 2012 1:23 am

De aanvallen van de andere groepen zijn begonnen ik kan niet wachten om ook te beginnen

Ready
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyma jul 09, 2012 4:37 am

Het is de bedoeling dat ieder cluster op zijn 2 targets faked. Iedere speler faked een paar dorpen van de spelers dus niet allemaal anders zou dat inderdaad veel troepen kosten. Jullie kunnen onderling met elkaar bespreken wie welk dorp bijv. faked Wink

Bedoeling is dat er word gelockt en dat er artifarcten worden overgenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
phonic

phonic


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 08-04-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyma jul 09, 2012 4:45 am

zijn er al aanvallen geweest ??
Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyma jul 09, 2012 5:01 am

op het algemeen Forum heb ik nog niets gemerkt
Laten wij dan maar vrijdag het voorbeeld geven Smile

Ready

Trouwens naar wie moeten de reportjes voor de collage Very Happy:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyma jul 09, 2012 5:26 am

Naar mij mega;)

Zal wel even.navragen of er al aanvallen onderweg zijn;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyma jul 09, 2012 5:51 am

hey killer...

er staat duidelijk in de instructies dat alle HD's en supportdorpen moeten gefaked worden.
tuurlijk is het zo dat, hoe meer fakes, hoe groter de afleiding, hoe meer slaagkans,maar als je dan uitrekent hoe veel dat aan popetjes kost Smile ik ben helaas geen rage! speler en heb er niet ergens 1 milj staan rabbit

ALs je per cluster gaat verdelen scheelt dat een boel troepen en gs. moet ik alleen iedereen van mijn cluster zien te bereiken. beest is oranje en er zijn er een paar op vakantie die werken met sitters...

Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyma jul 09, 2012 7:48 am

Als ik bij statestieke kijk, dan zie ik dat terrore bezig is! Bravo voor hun. Hun klappen die zij terug krijegen zijn helaas ook zwaar. Zie maar wie in de top verdedigers staat en de top aanvallers.

Dus iedereen: Wij hebben A gezegd, dus we zullen aanvallen. Maar de vergeldingsaties zulllen dus ook zwaar zijn.

Het gaat er nu om wie het langste adem heeft. Ik ben zeer benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Scourge




Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyma jul 09, 2012 7:50 am

Ik had perongeluk 21 troeps als versterking gestuurd.
Minuutje erna kreeg ik dit mooi rapportje:

bobo uit dorp bobo2
Eenheden 0 0 9123 0 0 66 0 0 0 0 1
Verliezen 0 0 8172 0 0 59 0 0 0 0 0

Verdediger
eXZero uit dorp eX0 - 1.02

Eenheden ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyma jul 09, 2012 10:52 am

Top, vrijdag is het aan ons de beurt om ons te bewijzen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
Scourge




Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyma jul 09, 2012 11:28 am

We hadden beter allemaal op dezelfde dag en rond hetzelfde uur aangevallen.
Dan kunnen ze gewoonweg de def niet coordineren.
Dan is het misschien wel alles of niets, maar als je met zo een grote groep aanvalt, kunnen hun gewoon die aantallen niet slikken.
Gewoon enkele locks+grote dorpen platgooien op 1 uur tijd. zo een klap gaan ze moeilijk verwerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptyma jul 09, 2012 8:08 pm

Klopt, maar dat is moeilijk te plannen Wink Er komt een moment dat Rage ook door hun def heen is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptydi jul 10, 2012 4:03 am

ik weet niet of dat moeilijker te plannen is hoor...

je geeft de dorpen en de tijdsframe waarin iedereen moet aankomen.

lijkt me makkelijker dan nu...heb nog niemand van mijn cluster gesproken over wie welke dorpen nu gaat faken...niemand komt op skype. en dan is dat voor nu gewoon heelmakkelijk.

op de AM afgaand heeft de trans groep de communicatie voor mekaar, al van uit trans...
ontbreekt hier NOG steeds...(behalve met een paar mensen)
Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptydi jul 10, 2012 4:24 am

hey

De trans cluster is nu al lekker aan het faken we weten wie op wie moet lopen dus ik denk dat onze cluster wel oke zit

Hoe staat het met de andere clusters

ready
Terug naar boven Ga naar beneden
phonic

phonic


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 08-04-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptydi jul 10, 2012 6:18 am

zijn er al rapportjes van andere allys van het aanvallen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Scourge




Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 11-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptydi jul 10, 2012 7:19 am

Trans is inderdaad goed aan het lopen, ben benieuwd hoe ze het gaan vangen daar
Terug naar boven Ga naar beneden
fietsenmaker




Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-04-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptydi jul 10, 2012 7:47 am

cluster2 loopt ook ,ik weet het in ieder geval van degene die op skype zitten

nog even een tip , wil je de verzamelplaats van je tegenstander onoverzichtelijk maken stuur dan via een farmlijst 1 mannetje als fake

bijv 10 fake overvallen met 1 mannetje op 1 dorp en dan die lijst een keer of 4 versturen ,en als je dat met meerdere spelers doet op hetzelfde dorp dan is chaos troef

want probeer maar eens een verzamelplaats lijst na te kijken waar 500 aanvallen op komen ,dat is zeer irritant werk Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
zerocrach




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 09-06-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptywo jul 11, 2012 12:30 am

mijn fakes en die van stella lopen ook Very Happy

ja wie rapportjes heeft stuur die door ofzo, of hier op het forum
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptywo jul 11, 2012 12:52 am

4 spelers van cluster 2 zijn volop aan het faken/overzichtslijsten aan het volspammen

en dat komt neer op idd... die spelers die op skype zitten.



Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Emptywo jul 11, 2012 2:14 am

Ik probeer echt een actie op poten te zetten, maar diegene met off-troepen willen zich maar niet melden bij mij en ook niet hun reistijden doorgeven of ze hebben het nog niet gelezen. En zo begint de tijd te dringen, ik zit zelf ook niet 24/7 op Travian dus ik heb echt morgenvroeg alle gegevens nodig anders loopt alles in de soep Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty
BerichtOnderwerp: Re: - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!   - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
- HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» daar gaan we weer...nachtdienst
» Rage moet ten onder! Eens of niet eens?
» Tacktiek tegen Rage
» Aanval golf Rage op 21/6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rebels :: Tacktiek-
Ga naar: