Rebels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lost Rebels s1
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanval golf Rage op 21/6

Ga naar beneden 
+4
Onno.10
poison
Devildog
maddog1978
8 plaatsers
AuteurBericht
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptywo jun 20, 2012 2:17 pm

Hoi Allen,

ik ben benieuwd naar de uitslag van vele, die woorden aangevallen. Wie echte aanvallen binnen heeft gekregen, post het hier dan even. Ik en mijn vrouw hadden vandaag het idee dat er wel eens echte bij konden zitten.

Als ze het slim aanpakken dan schakelen ze de grote spelers uit, maar over strategie kun je blijven twisten. Wink Tussen tijdse update, we staan nu al 32.000 graan in de min per uur en er moeten nog vele versterkingen aankomen. Bravo voor mijn cluster!
Helaas 1 kan tekening, steun gekregen van: Phonic, fietsenmaker, Poison, Martinus, Paulus (die niet eens lid bij ons is), beest en mezelf ook natuurlijk. De rest? Oftewel Onno en nathan pr-9? Helemaal geen deff?

Uiteindelijk stond ik ruim 38.000 graan in de min per uur.

Iedereen die gstuurd heeft, erg bedankt!


Met vriendelijke groet,

Familie Maddog (talasie1978) (ps wie veel schade heeft geleden, graag een mailtje, dan kunnen we kijken of we een leuke donatie een aantal dagen kunnen opsturen zodat de wederopbouw vlot verloopt)


Laatst aangepast door maddog1978 op wo jun 20, 2012 5:29 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptywo jun 20, 2012 2:32 pm

Fakes waren op:

- Megatron
- Talasie1978
- Devildog
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptywo jun 20, 2012 5:25 pm

Het waren inderdaad weer fakes ik zelf dacht ook dat er nu een echte tussen zou zitten.

Omtrent Onno mijn excuus had namelijk even moeten inloggen op zijn account aangezien ik zijn sitter ben.
Zal dit volgende keer ook zeker doen nadat ik de def mail eruit stuur.

mvg,

Roger
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptywo jun 20, 2012 8:29 pm

volgens mij heeft onno in hoofdzaak aanvalstroepen toch???

Terug naar boven Ga naar beneden
Onno.10




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 23-03-12

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptywo jun 20, 2012 10:19 pm

Klopt. Was zelf gisteravond hele avond niet op travian aanwezig, dus kon niks sturen. Excuses daarvoor.
Verder wordt je van mijn deftroepen inderdaad niet echt vrolijk.
Als ik alle kleine beetje bij elkaar schraap kom ik denk ik net aan 1200 phalanxen.
Verder heb ik al wel een erg mooie veeg die de 15000 gp al aantikt. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
nathan-pr9




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 09-06-12

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptydo jun 21, 2012 1:53 am

Hey,

Blij dat het allemaal fakes waren! Heb wel wat verdedigingstroepen (niet veel maar toch..) Maar kwam pas vanmorgen om halfacht terug online! Dus had het bericht te laat gelezen Sad (vandaar dus geen troepen) Volgende keer kan je erop rekenen!! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptydo jun 21, 2012 3:56 am

Nogmaals beste mensen in iedere cluster zitten ook aanvallers waaronder wij maar ook wij hebben wat def en alle def is altijd welkom zelfs die 1200 Phalanxen kunnen een verschil maken Smile of een veeg er doorheen komt of niet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptydo jun 21, 2012 4:27 am

Wist al bij de eerste aanval op Megatron dat er weer een fake golf zou komen. Echter kan je het risico niet nemen en hebben we dus goed in alle drie de clusters 3 HD's gedeft. En zo te horen waren de vegen dan niet heelhuids thuis gekomen Very Happy

Als ze willen leggen ze al onze HD's in 1 nacht plat, echter door de clusters die Devildog heeft gemaakt kunnen we dan minstens 3 vegen pakken, als we dit telkens blijven doen en ondertussen donaties sturen naar de HD's die zijn gesloopt. Houd Rage vanzelf wel op als ze eenmaal zien dat het ontiegelijk veel gs gaat kosten Wink

Mensen, blijf troepen doorbouwen 24/7! Sommige kunnen nog wel de barakken een nachtje laten draaien (aan de hand van troepentool).

Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptydo jun 21, 2012 5:31 am

in onze cluster kan ik met trots zeggen dat we easy 40k def hadden neergezet
dus eens ze komen hebben we wat snoep voor hen
uiteraard weten we dat rage komt dat er ZAl sneuvelen dan is het enkel aan ons om hard te deffen en waar geen def blok kan staan tussen timen is ook behoorlijk vervelend Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptydo jun 21, 2012 8:00 am

is er iemand die me dat tussentimen een keertje goed kan uitleggen?

Ik snap het principe wel, maar hoe kan je nu tussentimen als 8 aanvallen binnen een seconde komen...???
Of als 8 aanvallen om 4 uur 's nachts komen...je kan toch moeilijk verwachten dat een halve ally dan de wekker zet en het bed uitkomt...???
Terug naar boven Ga naar beneden
Beest




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 17-03-12

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptydo jun 21, 2012 9:32 am

ik had best willen deffen, helaas waren het grootste deel van mijn troepen aan de wandel.

Tussentimen is risico vol. Het is trouwens wel geniaal als het lukt.
Je timed een versterking op dezelfde seconde als de eerste aanval.
Doordat de aanval als eerste verstuurd is, komt deze ook als eerste aan.
Hierdoor komen de eerste aanvallen er doorheen.
Het is echter onmogelijk om alle aanvallen in 1 seconde te plaatsen.
Je versterking komt dus aan voor de laatste paar aanvallen.
Zoals je verwacht is de eerste aanval de veeg, de overige aanvallen zijn kata's met een niet veel troepen.
Je versterking komt dus NA de veeg maar voor een aantal aanvallen met katapulten.
Het dorp is dan geveegd. Er zijn een aantal dingen kapot geschoten.
Doordat je een aantal aanvallen blokt zullen deze weinig effect hebben en dus niets of bijna niets beschadigen.
Zo kan je een graanlock voorkomen.

8 aanvallen binnen een seconde is onmogelijk.
er zit dan altijd een seconde tussen.
Deze seconde moet je dus hebben. Kom je te laat... Dan heb je kans dat je een graanlock hebt.
Als je niet uitkomt met tijd kun je proberen andere, langzamere troepen mee te laten lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
nathan-pr9




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 09-06-12

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptydo jun 21, 2012 9:48 am

Je kan wel alle aanvallen op 1 seconde zetten hoor! Even internet uitschakelen en dan alles versturen en dan terug aanzetten ofzoiets, je moet maar eens kijken op youtube! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptydo jun 21, 2012 8:54 pm

EVEN EEN UPDATE: (MARTINUS IS HET DORP VERLOREN)
Aanvaller eXZero uit dorp eX0 - 1.02


Eenheden 2583 0 4596 0 0 4051 387 300 1 0 0
Verliezen 6 0 11 0 0 10 1 1 0 0 0

Info Palissade is vernietigd
Pakhuis is vernietigd
Loyaliteit van 100 tot 80 geslonken.
Opbrengst 00048674867/707150
Verdediger Martinus X uit dorp eX0 - 4.26


Eenheden 300 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 300 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0

Wat doen we hier aan, heb ook aan jointman en keizer gevraagd of ze Exzero eventueel willen terug pakken Wink Verder vraag ik me af waarom sitters van Martinus, of hij zelf niet om def heeft gevraagd?

Verder weet niet of je nog zo strak kan timen op de t4?

@Poison;
Heel simpel!

Het is 20:45 en je wil naar bed maar over, 6:45:10 uur komen een reeks aanvallen binnen. Je hebt geen zin om de wekker te zetten dus je gaat proberen er tussen te timen;
1e aanval komt aan om 03:30:10
en de laatste aanval komt aan om 03:30:12

Wat je dan moet doen (althans zo doe ik het, heb het 1x moeten doen tot nu toe en het is succesvol verlopen heb namelijk op die manier wel zijn veeg ontwijkt maar zijn leiders opgevangen) is een willekeurig dorp op de map uitkiezen waar de reistijd ongeveer de helft is van die 6:45:10 uur. Vervolgens klik je op stuur troepen en verstuur je je def (rechts zie je een tijdsbalk wacht tot het volgende klopt) --> wacht met versturen tot ze terugkomen om 03:30:10 (binnenkomst aanval), dit doe je dus door 6:45:10 (duur aanval) : 2 = 3:22:55 (heen) en 3:22:55 (terug). Om die precieze tijd te krijgen moet je dus bij je verzamelplaats/ stuur troepen/ bij de tijdsbalk kijken wanneer je ze moet versturen zodat ze op tijd aankomen!

Ziet er lastig uit als ik het zo uitleg, maar eigenlijk is het zeer simpel. Als de aanval binnenkomt wanneer je online bent spreekt het voor zich en is het even je troepen wegsturen en terughalen Wink (of vanuit een ander dorp van jou zelf timen)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptyvr jun 22, 2012 5:16 am

Als ik zo naar de reistijden kijk ben ik bang dat we weinig konden doen.
ExZero viel aan met een dorp dat vlakbij ligt.
We hadden alleen tussen kunnen timen omdat we er niet genoeg def konden krijgen als we tijden wisten en dan nog hadden we het vrij wel direct moeten weten ivm onze langere reistijden.
Maar waarschijnlijk was zowel hij zelf als zijn sitter niet online.
Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptyvr jun 22, 2012 5:18 am

Zoals iedereen weet komen wij aan de beurt vroeg of laat

Nu is men vraag gaan wij eerst of wachten we af Smile

Ready
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptyvr jun 22, 2012 6:37 am

Helaas is dat niet erg realistisch (zonder iemand hiermee te willen beledigen). Hoeveel aanvallende troepen hebben wij?

Het dorp van martinus, lag simpelweg niet gunstig. Deze aanval is niet persoonlijk, het is puur zakelijk. Wraak nemen op rage, is vragen om moeilijkheden.

Als we actie tegen hun willen, hebben we bondgenoten nodig. We kunnen dit simpelweg niet alleen. Alleen al voor het feit, dat de meeste nu deffers zijn, ipv aanvallende spelers. Wat wil je met 2000 imperianen en 1500 calvarie bijv doen? Ze lachen om ons.

Oftewel, als de meerderheid actie wil, dan moeten we met underdog gaan praten. De laatste keer was alleen geen succes, maar dat wil niet zeggen dat het exact weer zo zou gaan.

Daarnaast hebben ze ook oorlog met nog een andere alliantie, misschien moet die ook betrokken worden. Hoe meer ally's mee doen, hoe groter de kans dat we hun kapot kunnen spelen.

Maar onthou, wij alleen kunnen dit niet aan! We hebben bondgenoten nodig! Dit vergt dus veel overleg en planning, en pas op het eind heelveel actie. Ik hoop wel dat iedereen beseft dat we dan geen fakes meer op ons afkrijgen, maar echte aanvallen.

Terug naar boven Ga naar beneden
nathan-pr9




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 09-06-12

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptyvr jun 22, 2012 6:49 am

Underdog gaat misschien niet willen helpen want die zitten nog in oorlog met terrore... Sad
Ik zou ook wachten, niet zelf uitlokken, maar WEL heel de tijd troepen maken!! Offensief of defensief maakt niet uit! Zolang je maar van betekenis kan zijn als het nodig is!! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptyvr jun 22, 2012 6:55 am

Ik heb een idee wat we eventueel kunnen gaan doen om Rage! het lastig te gaan maken.

Aanvallend kunnen wij weinig tot niks tegen Rage! beginnen maar..

Wat we wel kunnen doen is hun troepen laten dood lopen door goede def blokken.
Underdog is de grote pispaal van rage! en Terrore.
en hier komt het.

Stel dat we onder de rader nou Underdog gaan helpen om vegen van Rage! / Terrore te pakken door ze te gaan helpen deffen.
Beetje het zelfde wat Scourge bij mij doet standaard def neerzetten.
Met de regel dat de gene waar de troepen staan voor de graan zorgt.

Voordelen
Je bouwt steeds meer troepen en hebt extra stal plaats.
We vechten een oorlog in een andermans achtertuin en niet onze eigen tuin.
We hebben kans om vegen van hun te pakken

Nadelen
We kunnen troepen verliezen door een slechte def blok
Mis communicatie
We worden gesnapt en Rage! komt bij ons langs.

Als jullie hier oor naar hebben dan kunnen we is gaan praten met Underdog.
En een goed strak plan maken.


Gr,

Roger


Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptyvr jun 22, 2012 7:02 am

Dat is nou iets wat ik niet begrijp. Als ik off leider was van underdog, dan bestond terrore nu niet meer. Zij zijn veel groter en hebben meer troepen dan terrore. Dit weet ik, omdat ik ook bij hun lid ben geweest. Zij kunnen hetzelfde doen als rage bij ons doet. Maar dan met echte aanvallen erbij.

Ik blijf blij dat ik niet meer lid bij hun ben. Wat een coördinatie daar......

Over wat verder hierboven is gezet, spreek ik mij pas later uit. Ik wil graag andere hun mening horen en niet te veel mijn mening hier zetten.

Misshien ook slim om een apart kopje te zetten? Dit is een te belangrijk onderwerp wat consequenties heeft!
Terug naar boven Ga naar beneden
Onno.10




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 23-03-12

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptyvr jun 22, 2012 12:09 pm

Nou ik zie op het AF en hoor af en toe verhalen over Underdog, nou dat is heel verschrikkelijk. Wat een dramatische beginnelingen zeg. Ik heb nog liever dat we de NAV met hun opheffen en niks meer met hun te maken krijgen dan dat we ze gaan helpen met de risico's die erbij horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptyvr jun 22, 2012 8:44 pm

Wij zijn voor NAV! Wij en enkele andere spelers hebben veel dorpen in de buurt van Underdog spelers liggen!
Zou zonde zijn om ze kwijt te raken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptyza jun 23, 2012 12:30 am

Ik ben al in gesprek met Rage wat betreft de aanvalsgolven. Verder neem ik een arti over van Klepto en neemt hij mijn dorp in +/- . Ben al aan het onderhalen om een 'wapenstilstand' te krijgen. Zo kunnen wij in alle rust doorgroeien en onze vegen en def uitbreiden. Want hoe je het ook went of keert, Rage is al in een stadium gekomen waar wij niet tegen op kunnen. Of we dat nou gexamelijk met de hele server doen of alleen, dat maakt niks meer uit Wink

Wellicht op eem volgende server die we samen gaan spelen dat er wel een kans voor ons ligt maar hier niet meer en daar ven ik 200% zeker van. Bijna iedereen van ons is te laat gestart, in een verkeerd gewest begonnen of heeft een slechte start gehad.

Het beste lijkt mij om de nav met Underdog te behouden. Eenmaal wanneer grotendeels van hun op de delete staan (inmiddels al 3/4) pakken wij de restjes, zowel dorpen als een goede versterking.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptyza jun 23, 2012 12:46 am

Over welk artie gaat het dan
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptyza jun 23, 2012 10:57 am

Ik ben zeer benieuwd! Heeft iemand al een schatkamer? Ik heb er 1, maar wilde die gaan afbreken en elders weer gaan opbouwen.

Mocht het een keer tijdelijke stalling nodig hebben of permanente, mail mij gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Emptyzo jun 24, 2012 3:41 am

geen idee wat een artie nou weer is...


geen schatkamer

groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanval golf Rage op 21/6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanval golf Rage op 21/6   Aanval golf Rage op 21/6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanval golf Rage op 21/6
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanval Terrore
» Rage moet ten onder! Eens of niet eens?
» Tacktiek tegen Rage
» - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rebels :: Alliantie acties-
Ga naar: