Rebels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lost Rebels s1
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Rage moet ten onder! Eens of niet eens?

Ga naar beneden 
+9
fietsenmaker
Beest
Onno.10
poison
stella artois
zerocrach
Sitoma
paulus
Admin
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Gaan we Rage een kopje kleiner maken?
Ja
Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Vote_lcap82%Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Vote_rcap
 82% [ 14 ]
Nee
Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Vote_lcap12%Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Vote_rcap
 12% [ 2 ]
Anders
Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Vote_lcap6%Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Vote_rcap
 6% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 17
 

AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptydo jun 28, 2012 9:39 pm

Hallo allemaal, ik kreeg zojuist de volgende PM binnen. Graag jullie mening en stem uitbrengen! Mede komt de aanval van Terrore op ons door dit doel die ze voor ogen hebben, Rage dus. Althans dat is mij verteld door Koen (SniperX) WinkBeste KillerG.

Om ons even voor te stellen, wij zijn Jeffrey en Koen, leiders van respectievelijk de allianties REL en Terrore. Wellicht ken je ons wel.

De aanleiding voor deze mail is de volgende:
Om maar meteen met de deur in huis te vallen vinden wij dat - ik denk dat het jullie ook wel is opgevallen - Rage! veel, en veel te veel macht heeft deze server. Van alle artefacten zijn er bijna 50 in handen van Rage!, om maar iets te noemen.
Te veel macht dus, en daar willen wij wat aan doen, en we hebben jullie hulp daarvoor nodig.

We weten dat er al heel veel pogingen zijn geweest, en dat ze allemaal op niets uitliepen. Dit kwam doordat leden bang waren voor het machtige Rage!
We vragen om jullie angst weg te zetten en plaats te maken voor dapperheid. We vragen jullie allemaal deel te nemen aan een plan dat wij hebben opgestelt.

Wat voor plan hebben wij dan?
Rage! is erg sterk zolang ze de kans hebben om ons één voor één aan te pakken. Dit moeten wij gaan veranderen door een soort van samenwerking aan te gaan.
Wat we willen is dat elke alliantie die wij aanspreken zijn handen uit zijn mouwen steekt en meewerkt indien er interesse is.

De bedoeling is dat je ongeveer één actie per week doet, het zal een zelfstandige actie zijn. Elke nacht zal een andere alliantie met een actie komen, zodat Rage! constant onder vuur komt, terwijl je per alliantie maar ongeveer één actie per week moet uitvoeren.

Dit betekend dat Rage! constant onder vuur staat. Als je onder vuur staat voor een lange tijd wordt tussentimen steeds moeilijker en vermoeiender, en wordt vooral het uitsturen van je veeg steeds moeilijker. Misschien wel het allerbelangrijkste: Ze kunnen ons niet allemaal tegelijk aanpakken, terwijl wij dit andersom wel kunnen.

Mogelijk worden er fakes gestuurd door alle allianties die meewerken zodat er honderden aanvallen per nacht lopen, zodat Rage! door de bomen het bos niet meer ziet, en het echt een mooi offensief kan worden.

We willen verder geen samenwerking, het is enkel dat iedereen deelneemt aan een oorlog die er moet komen voor ons spelplezier. Doen we dit niet, blijft Rage! oppermachtig en blijft Rage! bepalen wat er deze server gebeurd.
Is dat wat we willen? NEE!

We hopen dat oorlogen tussen elkaar (bijvoorbeeld de oorlog tussen Kansloos en FF) tijdelijk gestaakt kunnen worden voor een belangrijkere zaak, namelijk Rage!.

Ten slotte vragen wij jullie om deze mail voor je zelf te houden en niet door te sturen naar iemand.
Graag horen we jullie meningen en hopelijk kunnen we de oorlog redelijk snel starten en eindigen.

De allianties die worden aangeschreven zijn.
B.D.L.
FF
Kansloos
Rebels
Faith
Xaverius
T.A.O.W.
.....!
Fred
FU
OneBlood

Wij denken dat alle allianties vol met potentie zitten, we hebben bewust ook wat kleinere allianties aangeschreven die kunnen evt met elkaar lopen althans de zelfde nacht.

We hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Als er nog vragen zijn, kunnen deze naar een van de onderstaande spelers gestuurd worden.

Met vriendelijke groet,
Jeffrey | mrhpijl
Koen | SniPerX
Leiders REL en Terrore


Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
paulus




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-06-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: rage!   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptydo jun 28, 2012 10:01 pm

het is inderdaad zo dat rage! de totale macht heeft over een groot teritorium van travian. deze spelers spelen met veel goud en zijn ook bereid er veel goud tegenaan te gooien. ik heb op een andere server iemand gekend die er minimaal 1000 euro had ingestokken maar stond dan wel in de top 10.
als er inderdaad goed wordt samengewerkt dan valt ook rage! aan te pakken natuurlijk. met veel en regelmatige fakes met daartussen een echte veeg kunnen de spelers van rage! 1 voor 1 aangepakt worden.
hiervoor is wel een optimale samenwerking nodig en moeten de geschillen die er nu zijn tussen de ally`s vergeten worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Sitoma




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 10-06-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptydo jun 28, 2012 10:09 pm

Mooi idee , alleen in de praktijk zal dit heel waarschijnlijk heel moeilijk worden .
Wie neemt de leiding en krijgen we specifieke opdrachten ?

Mvg Sitoma
Terug naar boven Ga naar beneden
zerocrach




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 09-06-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptydo jun 28, 2012 11:23 pm

Rage! moet wel eens aangepakt worden en het is inderdaad nog niet zo'n slecht plan. Ik weet ook niet of dit zal lukken, er moet dan inderdaad 1 leider zijn die bepaalt welke ally wat gaat doen. Waar ik ook wat bang voor ben is dat we wel wat verzwakt zijn na de confrontatie met rage! en dat we een makkelijker doelwit worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
stella artois




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 11-06-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptydo jun 28, 2012 11:29 pm

het bericht van zerocrach was van mij Very Happy hij heeft eens ingelogged op mijn pc en die heeft dat onthouden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyvr jun 29, 2012 12:51 am

ik ben er wel voor te vinden hoor...even actie in de tent
maar ik ben natuurlijk geen aanvaller.

EN ik heb mijn twijfels

zoals al wordt gezegd, en ik ook al op een ander topic heb aangehaald...moet er wel heel goed worden samengewerkt en afgesproken.
en daar ben ik een beetje bang voor...als ik kijk naar onze grote actie underdog en co versus terrore...was absoluut geen communicatie, niet onderling hier in rebels, en niet met de andere allianties.

ik vindt het ook vreemd dat terrore eerst onze deff troepen flink uitdunt, en dan stelt dat deze actie bedoelt was als voorbereiding op het verzoek wat hier nu ligt...
( even een paar vegen doodlopen op rage!!! en dan een hele makkelijke prooi...?????)

dus ik twijfel een beetje
ik stem later wel...als ik mijn twee leermeesters gehoord heb hierover


Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyvr jun 29, 2012 4:15 am

het word zeker geen faal zoals tegen Terrore. We hebebn goed overleg gehad wij zijn uit underdog zoals je weet.

Allianties die meedoen

Xaverius ( 99 % )
Faith ( 99 % )
Crimson
BDL
REL
Terrore

Allianties die afgevallen zijn

Fred
Oneblood

Derest hebben we allemaal positieve gesprekken mee.
Greetz,
Jeff.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
Onno.10




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 23-03-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyvr jun 29, 2012 4:26 am

Positieve gesprekken.. Zo ken ik er nog wel een paar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beest




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 17-03-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyvr jun 29, 2012 4:31 am

Als we meedoen gebeurd hetzelfde als de vorige keer.
Wij klappen er volle bak boven op. De rest laat het afweten.

Rage! keert zich tegen ons. Wij leiden flinken verliezen.
De andere allianties zijn de lachende derde. Aangezien rage vegen verliest en een def leger + vegen.

Ik ben tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
fietsenmaker




Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-04-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyvr jun 29, 2012 4:55 am

het enige wat ik erover wil zeggen is dat koen en jeffrey gelijk hebben wat de macht betreft van rage , hebben enorm veel artis in bezit
doe je er niets accepteer je hun macht
accepteer je dat niet zal je ze moeten bevechten

ik heb geen veeg ,enkel def dus de aanvallers in onze ally zullen er hun veeg voor op moeten offeren of niet

doen we het wel , heb je in ieder geval actie , hoe we daaruit komen , is nog maar de vraag ,s moeilijk inschatten op dit moment

alles staat of valt met hoe de samenwerking met de andere allianties gaat verlopen ,

rage is blijkbaar niet van plan een ww te gaan bouwen maar ww's te gaan vernietigen , dan kan de server lang duren , en als de server lang gaat duren zullen de natars hun ww gaan bouwen ,was op s6 ook zo

de enige manier om te voorkomen dat de natars een ww gaan bouwen is zorgen dat rage geen macht heeft

dus lijkt mij een goed plan om te proberen rage van de server af te spelen , wat mij op zich een mooi doel lijkt

en lukt het niet dan hebben we het in ieder geval geprobeerd en kunnen we de server met opgeven hoofd verlaten

Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyvr jun 29, 2012 10:48 am

Prachtig gesproken fietsenmaker! Ik hou er ook meer van om met opgeheven hoofd het spel te verlaten.

Alles valt en staat bij de samenwerking. Er doen te veel allianties mee, om als enige te worden afgerekend door rage! Maar als andere niet veel doen, dan zullen we zeker wraak acties krijgen.

Ik moet wel zeggen, wat ik al vaker gezegd heb, als deffer is het makkelijk praten. Maar de aanvallers zullen hier het meest onderleiden. Pas bij wraak acties gaan de deffers het ook merken.

Ik wil graag deze server iets doen. Dus of nu 'wraak' op rage! of we gaan voor artifecten. Maar doelloos naar het einde van de server is een beetje erg saai. Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyvr jun 29, 2012 11:39 am

We moeten wel wat gaan doen inderdaad Smile hoop dat de andere alliantie zich ook aan hun woord houden en niet zoals met Underdog.

Maar ik vertrouw Terrore niet waarom dan afgelopen week op ons gaan lopen? zonde van hun veeg zonde van onze def?

Is dit soms een val zodat Rage! op ons gaat lopen en Terrore het kan afmaken?

Of meent die het echt?

Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyvr jun 29, 2012 7:18 pm

Daar kun je indd vraagtekens bij zetten! Hoe betrouwbaar is terrore? Die na van loop van tijd dezelfde ally's oorlog mee voerde als rage! dat deed!

Daar zul je alleen nooit antwoord op krijgen, voordat de acties beginnen!

Je zou dit wel kunnen zeggen met de mail contact! Dat wij graag bewijs willen zien dat terrore betrouwbaar is, dat zij als eerst moeten aanvallen en dat hun acties openlijk worden gepubliceerd. Mocht er geen twijfel over bestaan, kunnen we doorgaan. Bij geringe twijfel, gaan wij niet door. Zoiets, in een voorstel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyvr jun 29, 2012 8:04 pm

Ik zal.het voorstellen aan ze, reactie zet ik hier neer Wink Wat mij betreft stem ik ook in om Rage een lak rammel te geven mits er dan wel samen gewerkt word en dat alle allys die meedoen ook daadwerkelijk actie ondergaan. Want er is nog niemand geweest die Rage heeft aangevallen of echt schade heeft toegediend. Ben benieuwd, tot dusver 8 stemmen voor. Alleen jammer dat Onno en Beest het er niet mee eens zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
fietsenmaker




Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-04-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyvr jun 29, 2012 9:20 pm

als deffer heb ik inderdaad makkelijker praten maar zou als aanvaller precies hetzelfde zeggen

het eindspel van travian kan namelijk heel saai zijn als je naar het einde toe simt en ww ondersteund met graan en troepen

dan maar liever ten aanval gaan

en andere spelers /allianties zijn in principe onbetrouwbaar totdat het tegen deel is bewezen
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyvr jun 29, 2012 9:50 pm

Ik als aanvaller heb voor gestemd alleen wel met vraagtekens Question
Terug naar boven Ga naar beneden
AschelEvil




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 02-07-12
Leeftijd : 58
Woonplaats : Twente

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyma jul 02, 2012 7:09 am

Ben nieuw hier. Maar alles waar de naam Jeff/Mrhpijl bij staat kan niet anders dan een goed plan zijn...
Ik offer er met plezier mijn miniveegjes aan op. En heb genoeg om te faken ook.
Leuk rellen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptyma jul 02, 2012 8:01 am

Ervaring met Jeff? Ik ken hem niet. Maar laten we hopen dat niet alleen de allly van jeff loopt, maar de rest ook. Dan ben ik erg benieuwd naar de eindresultaat.

Mocht rahe uit elkaar vallen, dan zal dat veel gevolgen kunnen hebben. Dus deffers, denk aan jullie deff. Het zou best eens kunnen dat we dan aanvallen krijgen van andere, waar we tot op heden geen last van hebben gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptydi jul 03, 2012 3:22 am

Zoals terrore vertrouw ze voor geen meter.
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptydi jul 03, 2012 4:00 am

heb ook maar voor gestemd...
maar blijf mijn twijfels houden, vooral als het op terrore aankomt...

en anders ga ik volgende server gewoon bij rage solliciteren Twisted Evil
kan ik in ieder geval zeggen dat wij rebels het lef hadden om iets te proberen lol!


Terug naar boven Ga naar beneden
Onno.10




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 23-03-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptydi jul 03, 2012 5:05 am

Geen disrespect tegenover Jeff, maar zijn vorige plan toen hij nog leider van Underdog was viel ook aardig tegen. Ook dit is weer een zeer ambitieus plan en als iedereen doet wat hij moet doen zit er zeker een kans van slagen in. Nou is dit laatste gelijk het probleem, heb er geen vertrouwen in. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
fietsenmaker




Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-04-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptydi jul 03, 2012 7:32 am

als er iemand goed kan organiseren is jeff het wel,spreek uit ervaring , wanneer er echter niet gereageerd vanuit underdog word het voor jeff ook moeilijk ,maar organiseren kan die
Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptydi jul 03, 2012 7:45 am

ben benieuwd wij zijjn bereid te lopen en te locken als Gek Want een anders spannend einde zien we niet Sad
Als we nu worden verlinkt Meer Fun Meer rellen en Deffen Niet ? :d we zullen het geprobeert hebben
We kunnen ze dan eens laten zien wat we hebben





Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptydi jul 03, 2012 11:14 am

@Onno ik moet Mario(Fiets) gelijk geven. Jeff plant en organiseert alles perfect tot aan de kleine puntjes toe maar als niemand (Underdog) doet wat hun gevraagd word dan kan je de schuld niet in zijn voeten schuiven. Ik heb vertrouwen in Jeff en de alliantie REL maar minder vertrouwen in het slagen van deze oorlog en in Terrore. Spreek Koen morgen hierover;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Emptydi jul 03, 2012 12:05 pm

Mocht alles een fiasco worden, kunnen we met z'n alle bij rel. Ziten we tenminste bij mensen die wel willen. Wink Kunnen we met z'n alle strijdend ten onder gaan. Wink

We hebben dan, mochte enkele van ons ook in de leiding komen, een leiding die wilt en leden die ook willen.

Dan kunnen de mensen rellen, die willen rellen. En andere zijn waarschijnlijk hard nodig voor hun deff.

Spannend eind! Smile

Natuurlijk is dit maar mijn hersendiarree........ Maar ik vond het een grappig idee om te spuien. Sorry als jullie nu onder de diarree zitten. Twisted Evil

Ik werk ook maar in de psychiatrie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rage moet ten onder! Eens of niet eens?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tacktiek tegen Rage
» Aanval golf Rage op 21/6
» - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rebels :: Alliantie acties-
Ga naar: