Rebels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lost Rebels s1
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Rage moet ten onder! Eens of niet eens?

Ga naar beneden 
+9
fietsenmaker
Beest
Onno.10
poison
stella artois
zerocrach
Sitoma
paulus
Admin
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Gaan we Rage een kopje kleiner maken?
Ja
Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Vote_lcap82%Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Vote_rcap
 82% [ 14 ]
Nee
Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Vote_lcap12%Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Vote_rcap
 12% [ 2 ]
Anders
Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Vote_lcap6%Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Vote_rcap
 6% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 17
 

AuteurBericht
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Emptywo jul 04, 2012 4:42 am

zijn er nu al alliantie's bezig of starten we allen samen met faken en aanvallen ?

want als ik de Top 10 bekijk heb ik het gevoel dat kansloos en rage begonnen zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
fietsenmaker




Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-04-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Emptydo jul 05, 2012 7:48 am

kan me wel vinden in het hersen spinsel van maddog ,scheelt een hoop heen en weer communiceren
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Emptyvr jul 06, 2012 5:09 am

Laat Rel maar bij ons komen in dat geval, hou liever zelf ook een oogje in het zeil;) Laten we nu eerst maar is gaan kijken hoever wij zelf komen.

Vrijdagnacht moeten wij Rage schade aanrichten, faken begint zondag al maar om dat tot vrijdag te gaan doen kost ons een hoop gs. Daarom stel ik voor om woensdag/donderdag te beginnen met faken en zorgen dat onze vegen vrijdagavond/nacht aankomen (volgende week dus)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage moet ten onder! Eens of niet eens?   Rage moet ten onder! Eens of niet eens? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rage moet ten onder! Eens of niet eens?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tacktiek tegen Rage
» Aanval golf Rage op 21/6
» - HOE GAAN WE RAGE BESTRIJDEN!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rebels :: Alliantie acties-
Ga naar: