Rebels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lost Rebels s1
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Fuseren met REL

Ga naar beneden 
+7
nathan-pr9
maddog1978
Devildog
Sitoma
fietsenmaker
Jappa23
Admin
11 plaatsers

Fuseren met REL?
Ja
Fuseren met REL Vote_lcap81%Fuseren met REL Vote_rcap
 81% [ 13 ]
Nee
Fuseren met REL Vote_lcap19%Fuseren met REL Vote_rcap
 19% [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 16
 

AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyvr jul 13, 2012 4:08 am

Hoe zouden jullie het vinden als wij gaan fuseren met REL? Niet dat we dit gaan doen, maar het is wellicht een optie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
Jappa23




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 09-06-12

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyvr jul 13, 2012 4:12 am

Als we van grote betekenis willen zijn in een oorlog tegen rage! zou het heel handig zijn om hun als bondgenoot of alliantie erbij te hebben. REL is ook echt een sterke alliantie met spelers die erg op troepen zijn gericht. Aanvallen kunnen op een grotere schaal worden gepland.
Terug naar boven Ga naar beneden
fietsenmaker




Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-04-12

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyvr jul 13, 2012 4:21 am

lijkt mij een goede optie , gezien jij eigenlijk niet genoeg tijd hebt om alles tot in de puntjes te regelen ,wat echt nodig is om een alliantie te leiden , roger heeft ook wat minder tijd dus gewoon doen

wel met de eis dat iedereen die wil meegaat

Terug naar boven Ga naar beneden
Sitoma




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 10-06-12

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyvr jul 13, 2012 4:25 am

Prima voorstel , worden er beiden een stuk beter van .

Mvg Sitoma

Ps : inderdaad de kleintjes niet vergeten ;-) zijn soms veel belangrijker en trouwer dan grote spelers .
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyvr jul 13, 2012 4:31 am

Lijkt mij de beste optie zoals fietsenmaker zegt
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyvr jul 13, 2012 4:38 am

Bedoeling is dat wij allen bij hun joinen. Maar dan zullen we wel moeten doen wat ons gevraagd word en diegene die dat niet doet word er uit gekickt;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyvr jul 13, 2012 4:42 am

Ook zal iedereen een veeg moeten bouwen. Voor deffers geld dan een kleine veeg zodat we met zn alle kinnen lopen;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
fietsenmaker




Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-04-12

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyvr jul 13, 2012 4:57 am

ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden van de tegenstemmers Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyvr jul 13, 2012 5:01 am

Inderdaad, jammer.. dan zouden ze zelf Rebels moeten gaan leiden want ik trek het volgende week niet meer;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyvr jul 13, 2012 5:32 am

hmmmm een leiding die het niet meer trekt, dat werkt niet...... Moeilijke keus. Ik denk dat er geen andere optie is dat ik dan voor ja kies. Wink

Graag benadrukken: enkele zijn op vakantie en kunnen dus niet stemmen en dus ook niet mee verhuizen, mocht de fusie een feit zijn.

Wel jammer dat mensen die eigenlijk alleen voor deffer zouden gaan, nu opeens weer een veeg moeten hebben. Maar goed, dan moet ik mijn kleine veeg weer opbouwen.

Ik hoop wel dat het er beter aan toe gaat dan bij underdog, dat was om te huilen......
Terug naar boven Ga naar beneden
nathan-pr9




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 09-06-12

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyvr jul 13, 2012 9:54 pm

Als we niet fuseren zijn we zwakker, hebben we minder legers en gaan ze misschien na de oorlog op ons lopen ... Sad
Als we fuseren is het probleem van killer opgelst en hebben we meer slaagkans in de oorlog, ik sta er dus positief tegenover! (ik heb de samenwerking met underdog net niet meegemaakt dus ken die mensen nog niet )
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyza jul 14, 2012 12:56 am

Grofweg kan er eigenlijk geen ook nee gezegd worden. Tenzij de nee stemmers bordevol tijd hebben (daarnaast ook graag een beetje kennis, geen zin in tiranie) en het willen overnemen van de huidige leiding. Want de huidige 2 leiders hebben geen tijd. Ik zelf wil alleen de reruiter taak op mij nemen en niet meer. Daarnaast moeten er ook meer nee stemmers komen, want nu is er een meerderheid die wel wilt fuseren.

Mochte de nee stemmers zich alleen voelen, dat hoeft niet. Ik heb mijn twijfels...... Maar ik heb geen zin om de taak van de andere leiders op mij te nemen.

En aan ieder die denkt dat we vooruit gaan: dat doen we niet. We gaan veel meer aangevallen worden. Onthou dat!!!!! We stappen over na de persoon die in feite de oorlog had verklaard aan terrore (Namelijk mhrpijl), waar wij tot nu toe de ergste klappen van hebben gehad. Dat terrore nu in hun over is gegaan, komt door de gezamelijke vijand waar nog meer mensen een hekel aan hadden.
Hij is daarnaast ook geen persoon die het goed vind dat er enkel rellen plaats vinden. Hij gaat voor het eindspel.
Het is een zake man, keihard, geen medelijden.

Hebben we misschien zo iemand nodig tegen Rage. Ik denk van wel, als we het willen redden. Word het er leuker op? Dat is dus de vraag......

Bedenk dus goed, waar je op stem.

Ik stem: ja voor de fusie. Niet omdat ik het goed vind, maar omdat ik geen alternatief zie.
Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyza jul 14, 2012 1:47 am

maddog1978 schreef:
Grofweg kan er eigenlijk geen ook nee gezegd worden. Tenzij de nee stemmers bordevol tijd hebben (daarnaast ook graag een beetje kennis, geen zin in tiranie) en het willen overnemen van de huidige leiding. Want de huidige 2 leiders hebben geen tijd. Ik zelf wil alleen de reruiter taak op mij nemen en niet meer. Daarnaast moeten er ook meer nee stemmers komen, want nu is er een meerderheid die wel wilt fuseren.

Mochte de nee stemmers zich alleen voelen, dat hoeft niet. Ik heb mijn twijfels...... Maar ik heb geen zin om de taak van de andere leiders op mij te nemen.

En aan ieder die denkt dat we vooruit gaan: dat doen we niet. We gaan veel meer aangevallen worden. Onthou dat!!!!! We stappen over na de persoon die in feite de oorlog had verklaard aan terrore (Namelijk mhrpijl), waar wij tot nu toe de ergste klappen van hebben gehad. Dat terrore nu in hun over is gegaan, komt door de gezamelijke vijand waar nog meer mensen een hekel aan hadden.
Hij is daarnaast ook geen persoon die het goed vind dat er enkel rellen plaats vinden. Hij gaat voor het eindspel.
Het is een zake man, keihard, geen medelijden.

Hebben we misschien zo iemand nodig tegen Rage. Ik denk van wel, als we het willen redden. Word het er leuker op? Dat is dus de vraag......

Bedenk dus goed, waar je op stem.

Ik stem: ja voor de fusie. Niet omdat ik het goed vind, maar omdat ik geen alternatief zie.


Ik volg deels deze mening Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
zerocrach




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 09-06-12

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyza jul 14, 2012 1:50 am

ik ben tegen , maar zie ook geen alternatief

btw mag iedereen mee overstappen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
phonic

phonic


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 08-04-12

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyza jul 14, 2012 1:57 am

ik heb ja gestemt als iedereen mee mag
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyza jul 14, 2012 3:19 am



ik had nog niet gestemd en nu hoeft het dus niet meer...

ik ga mee met de meerderheid dus ik zie wel wat er nu gaat gebeuren binnen rebels...
heb vandaag en morgen overdag weinig tijd...
zal dus zondagavond de beslissing gaan nemen

ik voldoe trouwens niet aan de eisen: ik heb GEEN aanvalsleger en moet nog het een en ander doen voor ik dat kan gaan maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Emptyza jul 14, 2012 3:29 am

Iedereen mag mee. Ook al heb je nu nog geen aanval leger. Waarschijnlijk word je geacht om die dan te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fuseren met REL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fuseren met REL   Fuseren met REL Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fuseren met REL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rebels :: Vooruitzichten-
Ga naar: