Rebels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lost Rebels s1
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Moment van de waarheid

Ga naar beneden 
+10
megatron(ready)
Devildog
fietsenmaker
poison
nathan-pr9
Sitoma
Onno.10
maddog1978
feanoir
Admin
14 plaatsers

Wat zijn onze toekomstige plannen?
Wereldwonder
Moment van de waarheid Vote_lcap15%Moment van de waarheid Vote_rcap
 15% [ 2 ]
Artifarcten, van wie..
Moment van de waarheid Vote_lcap31%Moment van de waarheid Vote_rcap
 31% [ 4 ]
Rellen, op wie..
Moment van de waarheid Vote_lcap38%Moment van de waarheid Vote_rcap
 38% [ 5 ]
Anders..
Moment van de waarheid Vote_lcap15%Moment van de waarheid Vote_rcap
 15% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 13
 

AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptydi jun 26, 2012 9:22 pm

Hallo allemaal,

na een bijna geslaagde defactie bij Nathan is het nu tijd om de zaken op orde te stellen. Het is tijd om wat strenger te worden, want op een lakse manier gaan we het eindspel niet halen. Natuurlijk zijn er meer positieve dan negatieve kanten op te noemen. Maar nu laat ik het bij die dingen die echt verbetert moeten gaan worden, maar dan ook echt!



- Troepenratio moet MINSTENS naar + 300%

Via de volgende link kan je een lijst zien met het aantal % aan troepen van jou zelf en de alliantie leden;
http://www.gettertools.com/ts1.travian.nl/Rebels,groups438?detailList

Ik wil dat iedereen hier binnen een korte periode aan voldoet, niet alleen de deffers maar ook de offensieve spelers zullen wat def in hun dorpen moeten maken (ook ik zelf). Tuurlijk is de defactie wel 'geslaagd' maar lang niet goed genoeg. We beschikken over veel te weinig troepen, we kunnen makkelijk 3 van zulke vegen tegelijkertijd stoppen! Laten we hier dus samen aub naar toe werken, bouw niet hetzelfde aantal als voor de defactie maar het liefst nog 2x zoveel.


- Activiteit op forum/ skype/ onderling moet verbetert worden

Ik ben zelf niet altijd aanwezig op Skype of dergelijke, ook ik heb het wel eens druk. Daarom kan ik niet altijd zien hoe de communicatie verloopt binnen de alliantie. Wat me bijvoorbeeld wel opvalt is dat ik altijd dezelfde zie die op Skype zitten of hier op het forum posten. Diegene die zich aangesproken voelen, geef ook is jou mening! En voor diegene die uit de groep vallen, stuur elkaar is een pm om te vragen hoe het gaat, puur om het teamverband te versterken. Des te eerder en beter wij voor elkaar zullen klaar staan want het gaat niet alleen om mijlpalen of troepen maar ook om gezelligheid en sfeer!


- Wat zijn onze prioriteiten en doelstellingen nu het eindspel nadert

Zoals jullie zien heb ik hier een poll over gestart. Het is misschien nog ver weg, maar aan de andere kant gaat de tijd zo snel dat de blauwdrukken straks al gepakt kunnen worden vooral aangezien het aantal spelers dat nog op Server 1 speelt.

Als wij kans willen maken om met het eindspel mee te doen, moeten we dus eerst de 2 opgenoemde prioriteiten zien te behalen! Meer troepen/ meer activiteit en tenslotte meer plezier om samen deze server uit te vechten. Maar dan is de vraag tegen wat/ wie en hoe? Gaan we artifarcten pakken, ja althans daar wil ik voor gaan zorgen! Daarnaast zouden we best een WW naar beneden kunnen knallen, maar hebben we daar al die energie in verspilt op deze server, voor dat ene moment? Als het aan mij ligt niet Wink Als het aan mij ligt gaan we samen knallen, en lopen we op het laatste nippertje Terrore of Rage tegemoet en maken we er wat leuks van!



Graag jullie mening, en dan kan je die geven op deze post of over een andere discussie die je met de rest wil aanvoeren. Alles kan en alles mag Wink

Succes, en laat die barakken/ stallen / werkplaats volop draaien! Ook de vegen mogen omhoog, en vergeet niet gettertools af en toe bij te houden. Vooral;

- Titaan
- Bumblebee
- Martinus
- Yovra (op vakantie)
- Scourge
- Sitoma
- Nasty
- Iron Hide
- Optimus
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
feanoir




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 09-06-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptydi jun 26, 2012 9:39 pm

Ik zeg rebellen, maar weet niet precies op wie.. Ik denk dat we moeten groeien en dan kunnen we echt gaan nadenken over toekomstplannen
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptydi jun 26, 2012 9:42 pm

Ik zal realistisch zijn. We hebben veel te weinig aanval legers om een wereldwonder kapot te schieten. Ik zelf ben de grootste speler van de ally (op dit moment), maar grootste deels op deff georienteerd.

Voor artifecten kunnen we best gaan. Dan bouw ik in mijn graandorpen ieder geval een schatkamer. Of we een wereldwonder halen, dan zou best grappig zijn. Ik zal ook zorgen dat in mijn graandorpen heelveel graansilo's zijn, zodat er eventueel heelveel troepen kunnen komen verdedigen en we niet gelijk in graan nood komen. Wink

Ik ben dus voor artifecten halen en proberen voor een wereldwonder, ondanks dat ik weet dat we nooit winnen van rage. Die kunnen het sneller opbouwen dan wij. Het gaat mij om de ervaring (het is alweer even geleden dat ik er voor ben gegaan), zodat we bij een volgende server er vol voor kunnen gaan.

Ook denk dat als optimus het wil, ook bij hem of bij een van de spelers in zijn buurt een opslag kan komen. Dat is ver weg en kunnen we met gemak deff naar toe sturen, mocht het worden aangevallen. Oftewel we zien het ruim van te voren aankomen.

Dit is natuurlijk enkel mijn mening en niet meer dan dat.

Rellen is leuk, maar niet alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Onno.10




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 23-03-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptydi jun 26, 2012 10:12 pm

Rage! speelt geen eindspel. Hun gaan het eindspel zo lang mogelijk proberen te rekken, door steeds het hoogste wereldwonder neer te schieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptydi jun 26, 2012 10:27 pm

@Maddog

Leuk idee om cluster 1 (van ex-trans) een WW op te bouwen en daar alles vol te gooien met def. Ook al staat die op niv 1. Zo kunnen we wel aanvallen van ruime tijd zien aankomen, en ondertussen gooien wij onze overige vegen los op Rage Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
Sitoma




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 10-06-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Anders   Moment van de waarheid Emptydi jun 26, 2012 10:34 pm

Hey ,

Wat mij betreft is alles ok.
Mij zou het wel motiveren als ik een specifieke opdracht zou krijgen .
Vb target zoveel troepen van dit , een dorp daar plaatsen ...... alles is welkom
als ik maar een specifiek doel heb .
Nu doe ik maar wat en zo doelloos wat opbouwen , wat troepjes , ....... pff is vervelend ...
Misschien zijn er nog leden die liever dergelijke opdrachten krijgen ??

Mvg Sitoma
Terug naar boven Ga naar beneden
nathan-pr9




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 09-06-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptywo jun 27, 2012 12:26 am

@sitoma, nu is het doel eigenlijk vooral je troepen naar 300 % van je pop te sturen he! Wink Je kan altijd naar 500% ofzo gaan :p

OT. voor mij is het eender maar heb dan toch maar gestemd op WW, als iedereen hiernaar toebouwt kunnen we misschien nog iets beiken.

Off topic. Gaan we volgende server 1 weer met zen allen spelen? En allemaal vroeg beginnen?? Question
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptywo jun 27, 2012 12:27 am

de communicatie moet inderdaad nog stukken beter georganiseerd worden.

Ik zit momenteel heel veel op skype, al dan niet zichtbaar aanwezig...en het zijn steevast dezelfde mensen die er online zijn.
Ruim de helft heeft zich nog niet aangemeld.
Een aantal spelers die wel aangemeld zijn maar niet echt het chat-type...maar ze ZIJN ER WEL.
Ook al is het alleen even een 'hoi hoe gaat ie...'

Een aantal spelers ( en dan niet alleen de nieuwe leden!!) heb ik hoogstens 10 woorden mee gewisseld via een IGM...
verder valt het op dat de leden van trans eigenlijk een beetje overal ontbreken...op skype/het forum/gettertools...

Ik snap best dat jullie elkaar al kennen maar het is ook voor ons rebelleden fijn om af en toe iets te horen...

troepen bouwen blijf ik doen...moet wel effe helemaal opnieuw beginnen maar ach...ook dat hoort erbij wordt mij door de experts verteld...
het lot van een deffer, wel dooien, geen puntjes alien

Wat betreft de arti's en WW...dan ga je me maar achtervolgen tot in de eeuwigheid, heb ik geen mening over. Ben nu pas kennis aan het maken met de arti's, en wordt mijn eerste eindspel. ben beniuwd hoe het er zal gaan uitzien.



@ nathan: er is al een topic over wie meegaat naar de volgende server Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
fietsenmaker




Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-04-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptywo jun 27, 2012 4:28 am

ww bouwen kan je uit je hoofd zetten daarvoor hebben we te weinig samenwerking met andere allies , wat we wel kunnen doen is een ww ondersteunen van een andere ally

arties stelen moet je combineren met rellen denk ik

iets anders ??

terrore dwars liggen , vernietigen

het maakt mij werkelijk niets uit ,ik doe gewoon mee met de meerderheid

Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptywo jun 27, 2012 4:53 am

Een ww uitbouwen kan wel, maar m naar 100 brengen is onmogelijk daar hebben we idd hulp bij nodig. Maar we hoeven het eindspel niet te winnen. Als 2 spelers van ons een blauwdruk stelen en we ww bouwen met een onvergeetbare naam, hebben we toch een stempel gezet op deze server. Vol gooien met def en ondertussen wat rellen tegen welke alliantie dan ook Wink Veel meer opties zijn er niet voor ons. Wellicht op een volgende server waar we met dezelfde club op tijd starten.

Wat het ook is, ik ga ook met de meerderheid mee Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptywo jun 27, 2012 6:25 am

Je weet al waar ik voor sta Twisted Evil

Maar voor nu hebben we zeker te weinig def zowel aanval dus zullen we de komende tijd flink troepen moeten simmen.

Maar wat ook helpt is het volgende ik heb al bijna standaard 10k def van Scourge in me HD staan dus mocht me hd aangevallen worden en de cluster springt bij dan staat er nog meer Smile
En aangezien cluster 1 ruim 20 moet lopen is dit wel erg handig.





Terug naar boven Ga naar beneden
megatron(ready)




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-06-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptywo jun 27, 2012 6:44 am

Hey

Over dat WW idee om die te doen in cluster 1 vind ik zelf geen super idee maar wie weet
De Reden: je hebt blauwdrukken nodig 2 dus die moeten ook Def hebben en dus ook graan
De gs toevoer voor een WW liggen behoorlijk hoog voor ons groepje

Artie's nemen kunnen we inderdaad doen Smile
het zou enkel onze groep versterken en verbeteren in troepen kracht
als we uiteraard nuttige overnemen

En wie weet staan we dankzij die artie's sterker dat we dan kunnen Dood rellen op rage of eerste andere dat maakt mij niet zo uit Smile
Als we er toch maar een spetterend einde van maken is het al goed voor mij


Over die versterkingen

Wij Cluster 1 kan echt een boel leveren als standaart def is het super staan allemaal lev 20 dus contacteer

Scourge of nasty ze zullen met plezier sturen Smile


Ready

Terug naar boven Ga naar beneden
Scourge




Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 11-06-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptywo jun 27, 2012 7:21 am

Hey

De def van mij ligt momenteel even stil.
Zit rond de 25k phalanx maar heb echt een gebrek aan stalling dus zit mijn 15 cropper hard te simmen.

Ik ben deze server heel passief omdat ik heel laat ben begonnen dus ik kijk een beetje de kat uit de boom, maar zodra je me een berichtje stuurt dat je def nodig hebt komen ze jouw kant uit.
Dit geld voor iedereen in de alliantie, hoe onbekend de meeste ook zijn voor me.

Greetz
Scourge
Terug naar boven Ga naar beneden
phonic

phonic


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 08-04-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptywo jun 27, 2012 7:31 am

hallo allemaal

ik heb er echt geen idee van wat te doen om dat dit voor mij nieuw is ik zal maar zeggen ik doe mee wat jullie willen die troepen komen er wel op mij kan je reken wat we ook gaan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
paulus




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-06-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: wereldwonder   Moment van de waarheid Emptywo jun 27, 2012 10:16 am

een wereldwonder bouwen en onderhouden kost enorm veel tijd en aandacht.
wie heeft die tijd en wil die tijd erin steken om te bouwen zeker nu de vakanties voor de deur staan.
om een ww te laten groeien en voor voldoende deff troepen te zorgen hebben we zeker hulp nodig van andere ally`s
of wij kunnen ook een andere ally steunen met het bouwen van hun ww.
ik ben in iedergeval bezig om een deff leger op te bouwen en zal klaar staan om ze in te zetten waar nodig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
zerocrach




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 09-06-12

Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Emptywo jun 27, 2012 10:22 pm

ik zeg rellen maar weet ook niet op wie :s, dat ist probleem denk k ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Moment van de waarheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moment van de waarheid   Moment van de waarheid Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Moment van de waarheid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rebels :: Vooruitzichten-
Ga naar: