Rebels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lost Rebels s1
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goeiemorgen mijn naam is..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Goeiemorgen mijn naam is.. Empty
BerichtOnderwerp: Goeiemorgen mijn naam is..   Goeiemorgen mijn naam is.. Emptyma maa 12, 2012 11:02 pm

Hallo allemaal,

om het forum wat op te vullen zou ik me nogmaals is voorstellen aan de mensen die mij nog niet kennen.
Ik ben KillerG, ik ga door het leven met de naam Dion ben 21 jaar jong en woon in de gezelligste stad van Nederland, Doetinchem!!Very Happy
Speel travian al sinds de eerste versie, en ben toen de T3.5 en T.4 versies kwamen gestopt vanwege het niet meer ging om individuele klasse maar wie het meeste geld besteedde aan goud. Echter kon ik het niet laten en heb ik de draad weer opgepikt en speel ik nu mijn eerste T.4 versie wie tot nu toe nog hardstikke leuk is om te bespelen.

Ik heb altijd onder de naam Assault gespeeld, was heel actief op het forum van travian en IRC. Ben stichter geweest van de Brouwerij wie helaas net niet op het nippertje het eindspel uit handen heeft moeten geven. En op een bepaald moment had ik zoveel dorpen dat ik mijn account als stal gebruikte voor mijn mede-spelers want ik had te weinig tijd om het allemaal nog bij te houden.

Voornamelijk speel ik alleen op dit account, maar ik heb ook nog een dual genaamd Robbert wie niet zo actief is. Hij kijkt alleen soms is savonds en snachts als ik weg ben.

Ben in deze alliantie terecht gekomen via Dbz, en nu ben ik hier om het forum te beheren en het allerbelangrijkste mee te rellen:D
Resten er jullie nog vragen stel ze gerust.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

Goeiemorgen mijn naam is.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goeiemorgen mijn naam is..   Goeiemorgen mijn naam is.. Emptyvr maa 23, 2012 12:14 pm

Nog bedankt voor de invite en zullen jullie niet teleurstellen Wink Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goeiemorgen mijn naam is..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» theBasjuh mijn broer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rebels :: Voorstellen-
Ga naar: