Rebels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lost Rebels s1
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Volgende server

Ga naar beneden 
+4
Devildog
poison
maddog1978
Admin
8 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Volgende server Empty
BerichtOnderwerp: Volgende server   Volgende server Emptyza mei 05, 2012 12:46 am

Het is nog ver weg, wellicht nog een half jaar of langer voor deze server is afgerond. Maar toch de vraag wie er mee gaat spelen op een volgende server? Tegen de tijd dat het zover is maken we een datum en tijd bekend wanneer we ons daar gaan registreren. Vooral aangezien de meeste van ons in een ander gewest zijn gestart en op andere coördinaten verder zijn gaan spelen. Die fout gaan we dan niet maken, en als we allen rond hetzelfde tijdstip registreren en inloggen komen we dicht bij elkaar in de buurt te liggen.

Hier de lijst wie er meegaan;

- Killer
- Keizer Schotman
- Maddog
- Jointman
- Devildog


Laatst aangepast door Admin op zo mei 06, 2012 12:59 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Volgende server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende server   Volgende server Emptyza mei 05, 2012 1:04 am

Ik start natuurlijk ook, samen met mijn vrouw. Ik moet toch iets doen in mijn nachtdiensten. Wink Van de 9 uur werken, heb ik zeker 5 uur vrij. Ieder geval, dat is meestal zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Volgende server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende server   Volgende server Emptyza mei 05, 2012 2:27 am

Ach , ga er vanuit dat ik er ook wel weer zal zijn Very Happy cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Volgende server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende server   Volgende server Emptyza mei 05, 2012 3:07 am

Toppie meer mensen? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

Volgende server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende server   Volgende server Emptyza mei 05, 2012 10:37 am

nu loop je wel hard van stapel hoor...eerst maar eens mijn nachtdienstjes aftellen, nog 5 te gaan Smile

even serieus nu:
Ik wil eerst wel even zien wat dit spel allemaal te bieden heeft...voordat ik nu al toezeg om over een half jaar of drie kwart jaar een nieuwe server te beginnen.

Het opbouwen heb ik nu, met heel veel dank aan fietsenmaker, aardig onder de knie denk ik. de fouten die in mijn eerste dorp nog duidelijk aanwezig waren zijn er in dorp 5 niet meer.
Ook komen er nog steeds heel veel tips en trucs binnen over hoe het vlugst op te bouwen en uit te breiden, waardoor ik met ieder dorp toch merk dat de ene manier idd veel handiger is dan de andere...en dat blijft een kwestie van uitproberen Rolling Eyes

Nu is het een kwestie van, in mijn geval, de bestaande dorpen verder op te bouwen, de deff troepen op een redelijk aantal te krijgen ( en te houden)...waarbij iedere actie me ook weer wat bijleert.

Over een maand of drie heb ik misschien wel een antwoord op deze vraag...maar voor nu blijft het een mysterie, een vraag waar ik het antwoord zelf nog niet op weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

Volgende server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende server   Volgende server Emptyza mei 05, 2012 12:32 pm

Op ons kan je rekenen Smile Smile hebben het hier naar ons zin LOL
Terug naar boven Ga naar beneden
nathan-pr9




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 09-06-12

Volgende server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende server   Volgende server Emptywo jun 27, 2012 1:01 am

Zou zeer graag nog een (aantal) server(s) met jullie spelen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Onno.10




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 23-03-12

Volgende server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende server   Volgende server Emptywo jun 27, 2012 2:22 am

Ben bang dat dit de laatste server is voor mij. Lol gaat er wel een beetje vanaf. Maar wie weet. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sitoma




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 10-06-12

Volgende server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende server   Volgende server Emptywo jun 27, 2012 6:19 am

Lijkt me een prima idee , ik zie dit volledig zitten .
Mvg Sitoma
Terug naar boven Ga naar beneden
feanoir




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 09-06-12

Volgende server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende server   Volgende server Emptyvr jun 29, 2012 1:12 am

ik doe ook mee! Lijkt me tof!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Volgende server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende server   Volgende server Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Volgende server
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de volgende generatie ...
» Server 6 (40 dagen geleden gestart)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rebels :: Vooruitzichten-
Ga naar: