Rebels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lost Rebels s1
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 het aftellen mag beginnen :)

Ga naar beneden 
+2
Admin
poison
6 plaatsers
AuteurBericht
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptydo mei 03, 2012 5:01 am

Nou nou,eindelijk is het zover...

officieel aftellen naar mijn zwangerschapsverlof.
Nog 2 weekenden werken...nog 6 nachtdiensten te gaan ...
en dan 16 weken vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

vandaag nog een avondje bankhangen en dan weer hard aan de slag.
Wie oh wie bezorgt me wat te lezen op het forum? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptydo mei 03, 2012 5:30 am

Jeeehh, en ik moet nog werken tot 25 juli... Sad

Hier wat te lezen Wink

--------------------------------------------------------

HASSELT - Een Belgische gevangene die een cipier in elkaar heeft geslagen omdat hij te weinig mayonaise had gekregen, is veroordeeld tot een werkstraf van 50 uur.

De veroordeelde moet de bewaker een schadevergoeding van 3825 euro betalen. Hij ging door het lint omdat hij niet genoeg mayonaise op zijn friet kreeg.

Hij trok de cipier die het eten rondbracht, zijn cel in de gevangenis in Hasselt in en sloeg hem zeker 15 keer.

De man uit Maaseik kreeg ook nog eens 50 uur taakstraf omdat hij eerder een medegevangene halfdood had geslagen. De veroordeelde raakte bekend door het Vlaamse tv-programma Het Rechte Pad over de loutering van probleemjongeren.

----------------------------------------------------------

Man na 40 jaar zonder rijbewijs gepakt
Laatste update: 2 mei 2012 12:03 info .ALMERE - Een man die 40 jaar zonder rijbewijs zou hebben rondgereden, is dinsdag door de mand gevallen. Dat meldde het Korps landelijke politiediensten (KLPD) woensdag.

Foto: ANP De 56-jarige reed op de A6 ter hoogte van Almere in de auto van zijn zoon, die gesignaleerd stond maar niet in de auto zat. De vader zou al sinds hij 16 jaar was autorijden, maar nooit zijn gecontroleerd.

Hij heeft een bekeuring gekregen en mocht niet verder rijden.

--------------------------------------------------------------

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2791098/baby-met-zes-benen-gered.html

Veel plezier, staan echt 'opmerkelijke' dingen tussen Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptydo mei 03, 2012 9:25 pm

Leuk nieuwtje: Sylvian heeft vandaag voor het eerst in de wagen gezeten, ipv gelegen in zijn bak. Wat een vooruitgang. Wink

Trouwens ook best grappig als hij fruithapjes eet. Misschien dat ik wat foto's kan regelen. Dan laat ik je die zien volgende week in de nachtdienst.
Terug naar boven Ga naar beneden
phonic

phonic


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 08-04-12

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyvr mei 04, 2012 6:27 am

wacht maar tot de kleintjes gaan lopen lol
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyvr mei 04, 2012 12:50 pm

Nou laten we hopen dat het volgende week een stuk rustiger is anders komt er van foto's kijken weinig terecht hoor ...

grrrrrrrrr Ik ben aan het aftellen en dan nu ineens zo druk...aan de andere kant, het gaat wel lekker snel vooruit op deze manier.
Zal straks wel effe lekker verder typen als het wat rustiger is hierzo
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyvr mei 04, 2012 8:43 pm

Nou, ik begin gewoon benieuwd te worden...... Druk? Ligt mij eens in, wie doet er zo druk. Kennelijk heb ik iets gemist.....
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyza mei 05, 2012 10:44 am

Zo de eerste nacht is voorbij gevlogen, nog 5 te gaan...en het eerste uur zit er al weer op.
Nu gelukkig Very Happy een stuk rustiger dus ook wat meer tijd om even alles goed na te lezen...

Wie heeft er nog wat leuks gedaan met de bevrijdingsdag?
Ik was waarschijnlijk de enige romadoriaan die de hele dag in de'r bedje gelegen heeft ...
en heerlijk geslapen want het was niet al te warm Embarassed
Sneu voor jullie wel, maar vooruit, de meesten moesten nog bekomen van de koninginnenacht en - dag Razz

Wat heb ik nog meer te vertellen...voorlopig eigenlijk niet zo heel veel. Maar ach, het kan niet iedere dag feest zijn toch Wink

slaap lekker allemaal
en hopelijk bezorgen jullie me vandaag wat meer leesvoer voor aankomende nacht.


(voor jasper: zal je morgen wel een IGM sturen met de stand van zaken op de F Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyza mei 05, 2012 12:38 pm

Nou inderdaad heb de hele week vrij weinig uit mijn handen kunnen krijgen ben nog steeds kapot van koninginnen nagh en dagh Smile
Nu dan eindelijk weekend uhm nou jah een vrije dag Smile morgen eerst is even uitslapen heel de week 0530 opstaan doet mijn schoonheids slaapjes toch niet zoveel goeds Razz of we gaan te laat naar bed maar dat krijg je als je travian speeld zegt me vrouwtje dan weer lol
Maar met bevrijdingsdag moest ik helaas werken Sad daar gingen al die feestjes zo me neus voorbij Razz
Voor nu wens ik iedereen een goede nagh toe en slaap lekker en tot morgen SmileSmileSmile
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyza mei 05, 2012 8:25 pm

Ook ik moest werken met bevrijdingsdag (Gea). Jasper was thuis voor de kleine..... wel is hij 's avonds op stap geweest en kwam vannacht pas om 2.30 uur zijn bed in gerold. (en nu zeggen dat hij moe is hahaha... eigen schuld)
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyzo mei 06, 2012 10:42 am

Dan is het idd 'eigen schuld, dikke bult' . Vandaag nog 1 vrij dagje en dan mag het ene deel van maddog weer druk aan de slag in de nachtdiensten. Geen medelijden mee hebben hoor Gea Smile

Nu alweer het laatste nachtje van dit blok...en dan nog 1 blokje van drie...
Het is hier weer lekker rustig, zoals het hoort...en jullie hebben me maar weinig leesvoer bezorgt vandaag hoor.
Dus wat ga ik hier nou weer eens neerpennen...

Geen nieuws is goed nieuws, laat ik het daar maar op houden
slaap lekker allemaal


Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyvr mei 11, 2012 11:22 am

Ik ga lekker hier verder hoor...nog 3 !!!!!!!!!!!!!!!!

en de eerste schiet alweer lekker op.
terwijl iedereen lekker op een oor, word ik bont en blauw geschopt...

en zo af en toe natuurlijk de collega lastig vallen...moet toch zorgen dat ie wakker blijft he

Terug naar boven Ga naar beneden
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyza mei 12, 2012 9:54 am

En dan lekkah lang vrij zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyza mei 12, 2012 10:18 am

Dus niet dat extra nachtje werken, mocht de baas maandag bellen!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyza mei 12, 2012 10:22 am

nee hoor, 'baas' ,

zal je de rust gunnen om een extra nachtje zonder je vent te slapen Smile

was niet van plan nu nog extra te gaan werken...wordt mijn vent niet zo blij van Rolling Eyes
en de dochter ook niet...want die hoeft nu niet meer over te blijven tot na de zomervakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyzo mei 13, 2012 5:00 pm

klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

de laatste nacht zit er bijna op. Nu 16 heerlijke weken zonder baas en zonder ... ( okee 16 weken en 5 dagen, heb nog wat vakantie-uren gebruikt deze week, anders moest ik donderdag nog 1 nachtje werken )

Hopen dat er bij terugkomst straks een aantal dingen flink veranderd zijn
en een aantal dingen niet Razz

wil natuurlijk wel een luxe paard blijven en geen werkpaard worden silent

straks naar huis en morgen om deze tijd doet poison lekker Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyzo mei 13, 2012 5:35 pm

Geniet er maar lekker van, ik pas wel op de patienten terwijl jij ligt te puffen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Beest




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 17-03-12

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyma mei 14, 2012 5:14 am

Nog 7 eindexamens en dan voeg ik me bij poison als vakantievierder voor een weekje of 13.
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyma mei 14, 2012 5:19 am

heel veel succes met je examens beest
Terug naar boven Ga naar beneden
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Emptyma mei 14, 2012 8:44 am

Wat een luxe!!!!!!!!!!! En dan zeggen ze dat ik een sier paard ben...... Pfffff. Wink

Ik hoop voor je dat je de eind examens haalt. Dan heb je pas echt vakantie. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het aftellen mag beginnen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het aftellen mag beginnen :)   het aftellen mag beginnen :) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het aftellen mag beginnen :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rebels :: Het cafe-
Ga naar: