Rebels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lost Rebels s1
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Fakes sturen en herkennen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Devildog

Devildog


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 23-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Rijswijk

Fakes sturen en herkennen Empty
BerichtOnderwerp: Fakes sturen en herkennen   Fakes sturen en herkennen Emptywo apr 25, 2012 10:46 am

Als je fakes stuurt stuur er dan minimaal 20 waarom?

Als je, je verzamelplaats op 2 heb staan kan je namelijk heel makkelijk zien dat het een fake is.
Normaal zie je bij alle troepen 0 staan maar in dit geval zal er 1 op 1 staan en de rest op 0 omdat jij maar 1 troepje stuurt terwijl de verzamelplaats niv 2 is.

Daarom raad ik altijd iedereen aan om zijn verzamelplaats op niv 20 te hebben omdat veel spelers als ze gaan fake maar 1 a 10 troepjes sturen.
En jij zelf een hoop fake aanvallen kan herkennen.

Dus als je een fake gaat sturen, stuur minimaal 20 troepen zodat de speler alleen maar nullen ziet staan en dus niet zeker weet of het een fake is.

Hoop dat dit iemand kan helpen.

mvg


Laatst aangepast door Devildog op do apr 26, 2012 3:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
poison

poison


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 12-03-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kampen

Fakes sturen en herkennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fakes sturen en herkennen   Fakes sturen en herkennen Emptydo apr 26, 2012 12:13 am

kijk en dit zijn de tips en trucs waar ik ( en phonic) HEEL VEEL aan hebben bom

mijn fakes bestonden idd uit 1 poppetje...worden er vanaf nu dus 21
begrijp ik ook in een keer waarom jointman en schotman altijd met 22 poppetjes lopen...vond dat zo'n zonde. 22 is EN een raar getal, EN 22 doden...
maar is dus allemaal voor het grotere doel Smile

verzamelplaats uitbouwen stond gelukkig wel in mijn lijstje van 'gebouwen te uppen' study
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 12-03-12

Fakes sturen en herkennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fakes sturen en herkennen   Fakes sturen en herkennen Emptydo apr 26, 2012 5:48 pm

Daarom ben ik geen voorstander van t4, geef mij maar de classics t2/t2.5 waar je oa maar 1 eenheid voor een fake kan sturen:D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://romadoria.actieforum.com
maddog1978




Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-05-12
Woonplaats : Almere

Fakes sturen en herkennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fakes sturen en herkennen   Fakes sturen en herkennen Emptywo mei 02, 2012 5:07 am

Het maakt het wat moeilijker. Maar wel interessanter. Nu al vaak mee gemaakt, de fakes. Ook echte aanvallen. Vooral als mensen katapulten bij de fakes mee sturen, zit je redelijk in de stress.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fakes sturen en herkennen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fakes sturen en herkennen   Fakes sturen en herkennen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fakes sturen en herkennen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rebels :: Hints & tips-
Ga naar: